♡Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang♡
❀❀❀ BeLog MeRaH JamBu ❀❀❀

Search Here !
Nak Cari Apa ?


Banner !
My Banner


create your own banner at mybannermaker.com!
Belog Merah Jambu
Owner !
HeLLo ! Good days to you


♥ Welcome to my belog ♥ "Merah Jambu" ☻ Happy acquainted with you all. Thank you for your willingness to visit. Enjoy!!!

Status : I'am Online Now


Tagboard !
Footprints here


Follower !
Jantung Hati Saya


Link !

Find Me Here


L
My Blog:
Y
My Skype:
N
My Twitter :
D
My Facebook:
A




Salam buat rakan belog yang amat dirindui.....
Setelah agak lamanya diri ini tidak menyentuh,merenung,melihat dan mencoret sesuatu ke atas belogku ini, akhirnya aku muncul untuk mengaktifkan kembali rutin harianku...

     Terasa sarat dengan pelbagai jenis aktiviti.....Sebenarnya topik yang ingin dibincangkan tiadalah yang menarik minat cuma hadirnya entri kali ini adalah di atas kehendak hati, minda dan keinginan yang hebat sehingga akhirnya aku mencoret entri ini....

       Sejak beberapa minggu yang lalu aku sengaja menyibukkan diri dengan aktiviti kegemaranku yang sudah agak lama aku biarkan sepi iaitu menjadi salah seorang daripada "si kaki novel"...he he he...
Membaca novel dapat memberikan aku beberapa jenis jalan cerita,konflik serta penyelesaian yang agak menarik dari si pengarang novel hanya dikenali dengan lebih dekat melalui nama-nama pena mereka...


    
      Sebenarnya aku adalah antara seseorang yang sangat berminat dalam bidang penulisan. Namun setakat ini aku hanya berani menunjukkan bakat dalam belogku ini berdasarkan cerpen-cerpen yang pernah ku hasilkan beberapa bulan yang lalu...Namun, hampa memandangkan belogku ini kurang pengunjung sehingga ke hari ini.....

      Seanadainya aku diberikan peluang untuk menghasilkan sebuah novel daripada hasil nukilanku sendiri alangkan bahagia diri ini...Namun, itu hanyalah angan-angan mat jenin dan sukar untuk menjadi realiti....



Labels:



0 Comments:

Post a Comment


Thanks for reading